maanantai 19. joulukuuta 2011

Kaikkea muuta paitsi kynsiä..

Nyt ei tule kynsiin liittyvää postausta mutta kosmetiikan puolella ollaan kuitenkin.

Tein ensimmäisen Dermoshop -tilaukseni reilut kaksi viikkoa sitten.
Kaikkia tuotteita en ole ehtinyt vielä testaamaan ja pari putelia päätyy pukin konttiin.

Tässä juttuja, joita tilasin:


Puhdistusvaahto normaalille ja kuivalle iholle sekä Inca Inchi yövoide normaalille ja sekaiholle.
Meillä kotona mun ihonhoito on yleinen vitsi ja päätinkin nyt ottaa itseäni niskasta kiinni :)
Vihaan kasvojen pesua ja rasvausta mutta näillä tuotteilla se ei ole läheskään yhtä tuskaista! Entiset geelit ja voiteet olivat jotenkin hankalia tähän vaahtoon verrattuna. 
Onneksi oon perinyt iskältä ihon enkä ole koskaan kärsinyt finneistä tai muistakaan iho-ongelmista vaikka olenkin laistanut ihonhoidon totaalisesti.

Loput kuvat on kopioitu täältä


Body bowder -valopuuteri vartalolle.
Kesällä kaverini häissä morsian käytti Dermosilin hohtovoidetta ja se sai ihon näyttämään tosi nätiltä. En löytänyt sitä enää mutta otin tämän testiin. 
"Vartalopuuteri on kevyesti hohtavaa puuteria, joka ehostaa vartaloa hillityn kauniilla tavalla. Annostele Hohtavaa Vartalopuuteria iholle suuren ja pehmeän puuterivipan avulla. Vippa sisältää itsessään Vartalopuuteria, joten vippaa ei tarvitse erikseen pyörittää puuterissa. Puuterivippa sisältää 5 grammaa hohtavaa vartalopuuteria, mikä on riittoisa määrä."
Tämä pääsee testiin viimeistään valmistujaisissa :)

Myös tämän tilasin valmistujaisia ajatellen:


Meikin pohjustusvoide, tätäkään en ole vielä kokeillut.
"Sametinpehmeä Dermosil Meikin pohjustusvoide tasoittaa ja valmistaa ihon meikkausta varten.Pohjustusvoide tasoittaa ihon pieniä juonteita välittömästi ja valaisee sekä kirkastaa kasvoja ja niiden omaa sävyä. Pohjustusvoiteen ansiosta iho näyttää tasaiselta ja sileältä"



Voin laittaa kuvaa sitten valaistuneesta valmistuneesta ;)

Näiden lisäksi tilasin dödön ja saippuaa mutta niistä en jaksa tänne kirjoitella, ihan perustavaraa olivat!

2 kommenttia:

  1. Minä olen Dermoshopin vakioasiakas ja kaverit aina vitsailee kun näkevät kuinka paljon dermosil tuotteita minulla on... :D Mutta tykkään kovasti dermosilin tuotteista! Paras on niiden mineraalipuuteri, en pysty elämään ilman sitä :) Olen tykännyt kaikista tuotteista joita olen heiltä tilannut :) Tosin, en ole kokeillut yhtään noista tuotteista joita sinä olit tilannu haha :D

    VastaaPoista
  2. Hehe, mä oon nyt kokeillut suurinta osaa ja ainut pettymyt oli tuo vartalopuuteri :/ Jätti sellaista pinkin sävyistä glitteriä eikä kiiltoa.. Pitänee yhdistellä sitä johonkin aurinkopuuteriin tai vastaavaan! Tarvisin kyllä ihan peruspuuterinkin, pitääpä harkita dermosilin omaa :)

    VastaaPoista

Jätäthän viestin vierailustasi, kiitos :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...