maanantai 10. lokakuuta 2011

Haaste pitkästä aikaa! :)

Tehtävänäsi on:

- kiittää haasteen antajaa blogissasi
- haastaa kahdeksan bloggajaa ja ilmoittaa heille siitä
- kertoa itsestäsi kahdeksan satunnaista asiaa

Eli kiitos Pilvihattaraa -blogin Ellulle haasteesta :)

Tässä tulevat ensin 8 asiaa minusta ja lopuksi haastetut bloggaajat!

1. Hyvä jos onnistun saamaan kahdeksan asiaa kasaan, olen niin heikko matikassa! Kertoo varmasti jotain että lukiossa opettaja totesi minun olevan matemaattinen mahdottomuus :D

2. Kynsien väkertämisen lisäksi pidän erilaisista käsitöistä, joita on tullut kokeiltua kaislanpunonnasta perhojen sidontaan! Silti en saa ikinä tehtyää esim. neulostöitä loppuun asti. Huovuttaminen on ehkä lemppari kaikista, siinä saa äkkiä valmista eikä pinnan tarvitse olla niin viimeisen päälle siloiteltu!
 Kännykkäpussi viime talvelta :)

3. Käsitöiden lisäksi pidän koirista todella paljon kuten tästä blogistakin on varmasti voinut huomata :) ensimmäisen koirani sain ala-asteella n. 9-vuotiaana ja siitä lähtien on ollu tassun jälki sydämessä <3

4. Jos mietitään epämieluisia juttuja, tulee ensimmäisenä mieleen pimeä. Vihaan näitä pimeitä syysiltoja kun joka paikassa rapisee mutta ketään ei näy! Onneksi on tuo haukulla ilmoittava tapaus mukana, se varmaan pitää pahimmat möröt loitolla.

5. Minun pitäisi valmistua joulukuussa sosionomiksi ja opinnäytetyö pitää olla parin viikon päästä valmis. Se onkin vienyt mm. suurimman osan tästäkin päivästä, siksi tämäkin postaus tulee näin myöhään..

6. Minulla on maailman ihanin kummipoika, jonka ylpeä tätsy olen saanut olla nyt jo kuuden vuoden ajan. Kummius on mulle tosi tärkeää ja haluan olla sellainen kummi, johon ollaan yhteyksissä koko iän, ei vain parin ensimmäisen elinvuoden ajan!

7.Jo edellämainittujen juttujen lisäksi kaverit on mulle kaikki kaikessa! Nytkin on mennyt kolme kuukautta niin, etten ole nähnyt suurinta osaa porukasta koska asumme kirjaimellisesti ympäri maata (ja yksi ulkomailla), silti tytöt ovat päivittäin mielessä :) ja voi kuinka hauskaa meillä onkaan kun taas nähdään! Sitä juorun ja naurun määrää ei oikein voi kuvailla :D

8.Mitähän sitä viimeiseksi kertoisi.. Blogin aiheen ja edellä mainittujen perusteella voisi kuvitella että oon tosi tyttömäinen tyttö mutta en kyllä ihan ensiksi sovi siihen muottiin! Tykkään kyllä tälläytyä mutta mieluiten kuitenkin lähtisin kalaan merelle tai katsoisin Kummelia, joiden vuorosanat olen osannut ulkoa jo 90-luvun puolivälistä! En ole koskaan elänyt prinsessavaihetta, ehkä se iskee sitten ikäkriisin paikkeilla :D
 Jotain tällaista luvassa kenties..?

Siinäpä ne jutut minusta!

Tämän haasteen saavat seuraavaksi:
Maryah, JolandaPrinsessa itseMeetteIisaTiinaSalla ja Crayon

6 kommenttia:

  1. Ihana tuo mummelikuva!! :DD

    Tähän ennätinkin vastata blogissani jo aiemmin kun minut haastettiin toiselta taholta. :D

    Oikein kovasti tsemppiä opinnäytetyöhön ja onnittelut jo etukäteen tulevasta valmistumisesta!

    VastaaPoista
  2. Eikös :D Vastasinkin sun blogin puolelle jo, en tosiaan yhtään huomanntu tuota haastetta mutta ei tarvi vastata tuplana :) Ja kiitos! Tässä pidän just paussia tutkimuksen kirjoittamisesta, vähän tihkaisee nuo kaavioiden tulkinnat :S

    VastaaPoista
  3. Hei!:) Mä teen kouluun matikan projektityötä kynsiblogeista, ja tahtoisinkin kysyä sulta muutaman kysymyksen!
    Jos siis laittaisit sähköpostisi mulle; mankipeipi@hotmail.com, mikäli suostut vastailemaan? Kiitos ♥

    VastaaPoista
  4. Hei kiitos maininnasta, vaikka olenkin vähän myöhässä niin olen erittäin otettu ^^

    VastaaPoista

Jätäthän viestin vierailustasi, kiitos :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...